Monday 16 January 2017

Assalamualaikum,

Pernah anda melihat ibu anda yang kakinya sakit bengkak, ayah anda mengadu lututnya sakit bila berjalan.. bila mengikut anda berjalan pon hanya sekadar berjalan yang berdekatan sahaja.berjalan pon lambat terdengkut-dengkut sambil memegang tongkat?

Setahu saya dalam hati kecil anda mesti pernah mensyorkan ayah atau ibu anda mencuba pelbagai produk tempatan,malah berubat di hospital, injection - berjumpa doktor-doktor pakar  tetapi  semuanya tidak berhasil dan berhabis ratusan ringgit membeli produk dari television, majalah, akhbar dan keputusan serta hasilnya tetap sama.

Saya diberitahu oleh kenalan untuk mencuba produk ini..lalu membelinya, Alhamdulillah saya telah ditemukan dengan pil Herba Qaseh(Pek Asli) yang terbaru dan dengan izinNya sakit ayah dan ibu saya semakin berkurangan. Ibu saya sekarang yang dahulu nak berjalan pun susah sekarang boleh ke dapur malah memasak 3-4 lauk lagi..Ayah pula aktif ke kebun belakang rumah dan bersemangat nampaknya.

Oleh itu saya mensyorkan kepada mereka untuk mencuba produk ini demi kebaikan bersama.

Anda mahu mencuba boleh whatsapp saya di 012-3460985(Rizal)







Cara pengunaan Herba Qaseh:




Antara Testimoni dari pembeli: 



Cepat Whasapp atau sms saya!


1 comment:

  1. Terbaik herba qaseh ini.. sy sudah makan. dua tiga hari kaki dh kurang sakit bengkaknya

    ReplyDelete